خط تولید دسته و آدمک فوتبال دستی

  • 2 دست قالب آماده به کار
  • یک دست آدمک ها
  • یک دست آن دسته فوتبال دستی
  • ضمانت کیفیت و کارکرد
  • کد : DTM-710

توجه : گروه صنعتی استوک پلاست به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش قالب کار می کند و تمام محصولاتی که داخل سایت هستند درواقع قالب هستند نه محصول تولیدی

برای خرید و اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توضیحات

خط تولید دسته و آدمک فوتبال دستی

خط تولید دسته و آدمک فوتبال دستی جزء لوازم یدکی های فوتبالی دستی هستند که معمولاً همه بچه‌ها چه دختر چه پسر یک خاطره از بازی‌های دسته‌جمعی با فوتبال دستی دارند. هیجان حرکت سریع توپ در زمین کوچک سبز رنگ، کری خواندن‌های بچه‌های فامیل، پاس دادن‌ها و درنهایت فریاد «گل» و صدای خنده و شادی تیم برنده و اخم‌های افتاده بچه‌های گروه رقیب که باعث لبخند بزرگ‌ترهای فامیل می‌شد.

این بازی جزء محبوب ترین بازی های دسته جمعی است و طرفدار خیلی زیادی دارد چون هیجان آن خیلی زیاد است و افراد در اوقات فراغت خود می توانند آن را بازی کنند و لذت ببرند .

فوتبال دستی بازی مفرحی است که نیازی به فضای زیادی ندارد و بسیار برای شرایط آپارتمان‌ نشینی امروز مناسب است. هرچند که به ‌مرورزمان این بازی جذاب به یک ورزش حرفه‌ای تبدیل‌شده است و کشورها تیم های ملی فوتبال دستی پرقدرتی در این رشته پرورش می‌دهند.

در این بازی خارق العاده بعضی اوقات پیش می آید که آدمک های آن یا دسته آن به دلیل هیچان زیاد و ضربات سنگین می شکند و نیاز است که حتما تعویض شود که در این جاست که درخواست برای این قطعه بالا می رود و در کل آدمک ها و دسته های آن از لوازم مصرفی هستند و شاید لازم باشد در سال یک یا دو بار تعویض شوند البته بستگی به کارکردن فوتبال دستی هم دارد

به غیر از تعویض ، در مونتاژ این بازی هم نیاز به آدمک و دسته وجود دارد و می توان با اطمینان گفت که یک تولید خوب و کار آمد است که می توانید یک تولید موفق را استارت زد .

این خط تولید آماده هستش و نیاز نیست چندین ماه صبر کنید تا قالب آن ساخته شود از همین امروز می توانید شروع به تولید کنید . برای تهیه انواع خط تولید آماده به کار با گروه صنعتی استوک پلاست تماس بگیرید.

اگر در نظر داشتید تولیدات خود را ارتقاء دهید تیم ما می تواند بهترین پشنهادات را به شما بدهد مثلا برای ارتقاء این تولید و افزایش سبد کالایی مجموعه ی شما خط تولید بیل و فرغون اسباب بازی می تواند پیشنهاد خیلی خوبی باشد .

چون اولا قیمت مناسبی دارد و ثانیا بازار خوبی هم دارد و معمولا پسر بچه ها بیشتر و یک سری از دختر بچه ها عاشق بازی کردن با این اسباب بازی ها هستند .

خط تولید دسته و آدمک فوتبال دستی شامل:

  • 2 دست قالب آماده به کار:
    این محصول دارای دو دست قالب آماده به کار می باشد که برای تولید دسته های فوتبال دستی استفاده می شود. این قالب ها با دقت بالا و از جنس مقاوم ساخته شده اند تا به کاربران امکان ساخت دسته هایی با کیفیت و استحکام بالا را فراهم کنند.
  • یک دست آدمک ها:
    در این مجموعه، یک دست آدمک های فوتبال دستی ارائه می شود که برای استفاده در همراهی با دسته ها مناسب می باشد. آدمک ها با جزئیات دقیق و طراحی بازیکنان فوتبال حرفه‌ای، تجربه بازی شاد و فراگیر را برای کودکان و علاقمندان به فوتبال به ارمغان می آورند.
  • یک دست آن دسته فوتبال دستی:
    این محصول شامل یک دسته فوتبال دستی با کیفیت بالا است که با استفاده از قالب های آماده و آدمک های مربوطه، تولید شده است. دسته فوتبال دستی با جنس مرغوب و طراحی منحصر به فرد، تجربه بازی را برای کودکان و علاقمندان به فوتبال به یک تجربه شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.
  • ضمانت کیفیت و کارکرد:
    ما به شما ضمانت می دهیم که این محصول با کیفیت بالا و عملکرد بی نقص عرضه می شود. با اعتماد به تولیدات ما، مطمئن باشید که از تجربه بازی لذت برده و از کیفیت بی همتا این محصول بهره مند خواهید شد.
فروش توسط مجموعه استوک پلاست:

مجموعه استوک پلاست به عنوان اولین مرکز خرید و فروش قالب های صنعتی در منطقه خاورمیانه، با سابقه و تجربه ای بی‌نظیر، قالب های متنوع را به مشتریان ارائه می‌دهد. این مجموعه با دارا بودن یک تیم متخصص و کارآمد، به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات حرفه‌ای به مشتریان متعهد است. قالب های تولیدی و فروخته شده توسط استوک پلاست، با استفاده از مواد با کیفیت و با رعایت استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند، تا به کاربران امکان تولید محصولات با کیفیت و استاندارد را فراهم کند. به علاوه، خدمات پس از فروش حاکم بر این مجموعه، اطمینان از رضایت مشتریان و پشتیبانی کامل از آنان را به همراه دارد. با انتخاب قالب های استوک پلاست، مطمئن باشید که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در اختیار دارید و از تجربه خریدی رضایت‌بخش بهره‌مند خواهید شد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط تولید دسته و آدمک فوتبال دستی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *